Dragon II >Aktualności
Codzienne eventy - harmonogram
2017/07/07
Codzienne eventy:
13:00 - 13:15 Quiz
Aby otrzymać wszystkie nagrody i znaleźć się w rankingu należy co 30 sekund wybierać prawidłową odpowiedź na pytania quizu. Wybieramy odpowiedź "A" lub "B", stawiając postać po lewej lub prawej stronie planszy.
Nagrody: niewielka ilość złota i materiały EXP dla bohaterów..
13:00 - 21:00 Skarb Smoka / Skarb Bogów (zmagania w scenie cross-server)
Możemy wziąć udział w dowolnym momencie, o ile jest wystarczająca liczba chętnych. Rozgrywka trwa do 30 min.
Nagrody: codzienna nagroda za udział (pierwsza, największa, jest przyznawana po 1 walce). Zbieramy też Pieczęci Smoka do wymiany na przedmioty w sklepie.
14:00 - 19:30 (co pół godziny) Łowcy Nagród
Udział zajmuje mniej niż minutę. Ostra konkurencja, więc lepiej się nie spóźnić.
Nagrody: materiały do ulepszania ekwipunku i żetony do wymiany na cenne przedmioty w sklepie eventu.
16:00 - 16:30 Inwazja
Cel gracza: zadanie jak największych obrażeń w ciągu 30 min. Cel serwera: pokonanie jak największej liczby potworów.
Nagrody: Duża ilość złota i EXP. Gracze z rankingu (10 postaci) otrzymają dodatkowe złoto. Bonus dla 3 pierwszych graczy i mały bonus dla ich gildii.
20:40 - 21:00 Bitwa Gildii
Czasami bitwa trwa tylko kilka minut albo nawet mniej niż minutę, dlatego nie można się spóźnić. Na nowo otwartych serwerach bitwa trwa przeważnie dużo dłużej.
Nagrody: złoto, szansa na buff złota i EXP, szafiry. Bonusy dla graczy z czołówki rankingu, dla najlepszego gracza i zwycięskiej gildii.
21:09 - 21:30 Chwała Króla - walki PVP
21:30 - 21:45 Chwała Króla - walki PVE
Pierwsza część eventu bardzo intensywna, a druga należy do silnych graczy zdobywających buffy dla reszty ekipy.
Nagrody: dużo złota, Prestiżu i materiałów do ulepszania ekwipunku, czyli wszystko czego najbardziej potrzebujemy do rozwoju postaci i formacji. Bonusy dla graczy z rankingu i dla zwycięskiej ekipy.
Po Chwale Króla mamy też krótką imprezę - Ognisko - gdzie można zdobyć EXP za sam pobyt w scenie oraz drobne nagrody, jeśli prześcigniemy innych w zdobywaniu jedzenia.